El piano
Aquesta setmana hem tingut un piano de cua a l'escola.

Aquest matí hem anat a escoltar com una pianista ens tocava moltes peces. També ens explicava com funcionava el piano, com sonava, com era per dins i hem cantat moltes cançons acompanyats del so del piano.

Ens hem posat a sota del piano. Sonava molt fort.
Al final tots hem tocat el piano.
HA ESTAT FANTÀSTIC !

I MÉS FOTOS aquí
Ja ha arribat el TIÓ a l'escola Arc Iris
La colla de primer vam anar a buscar al Tió de Nadal al bosc gran. Estava ben amagadet entre les fulles i els arbres.
Quina emoció!

Ara, està ben abrigadet a l'entrada de l'escola. Aquests dies tindrem molta cura del Tió.
Volem que estigui content.


Mireu més fotos aquí.
Visita del punt verd mòbil
Si volem un món viu, net i verd hem de reciclar.

És bo reciclar per tenir cura del nostre planeta Terra.

i més fotos aquí.
Celebrem Halloween a la classe d'anglès
Avui toca anglès o Halloween ?

Tota la classe s'ha convertit en esquelets, zombis i monstres.

Quina por !
.jpg)