Avui, dins del projecte intergeneracional del districte d’Horta-Guinardó, han vingut a la nostra classe la Mercè i la Lluïsa. Ens han explicat un conte molt bonic que es diu El nen que sabia volar.
El conte parla d’en Lluc, un nen que des de ben petit sabia volar. Mentre les àvies ens l’explicaven, hem gaudit molt i ens hem imaginat totes les aventures que li passaven. Ha estat una experiència molt especial escoltar el conte explicat per elles.
A partir d’aquest conte, els infants de segon farem un dibuix. Tots els dibuixos dels nens i nenes que participen en el projecte s’exposaran al Casal Mas Guinardó del barri.
A més, s’editarà un llibre amb tots els contes explicats per diferents avis i àvies a diverses escoles, il·lustrat amb alguns dels dibuixos fets pels infants.
L’exposició estarà oberta del 14 al 25 de maig.
Us animem a visitar-la!

