Avui, els nens i nenes de segon hem fet una maqueta molt especial del nostre camí de casa fins a l’escola Arc Iris.
Hem participat en l’activitat “Arquitectura a les aules”, i la Rosa, la mare d’en Tommy, ens ha ajudat molt a fer-la. Ha estat molt divertit!
Al principi ens ha costat una mica trobar on era casa nostra a la maqueta, però entre tots hem anat posant carrers i enganxant la foto de la nostra façana.
Després ens ho hem passat genial construint coses del barri: botigues, fanals, semàfors, papereres, contenidors, una piscina… i moltes coses més!
Ha estat un dia molt emocionant perquè ens hem sentit com arquitectes de veritat.
Si voleu veure la nostra maqueta, la tenim exposada al vestíbul de l’escola.
