Avui, els nens i nenes de segon hem fet una maqueta molt especial del nostre camí de casa fins a l’escola Arc Iris.

Hem participat en l’activitat “Arquitectura a les aules”, i la Rosa, la mare d’en Tommy, ens ha ajudat molt a fer-la. Ha estat molt divertit!

IMG 0312

 

Al principi ens ha costat una mica trobar on era casa nostra a la maqueta, però entre tots hem anat posant carrers i enganxant la foto de la nostra façana.

Després ens ho hem passat genial construint coses del barri: botigues, fanals, semàfors, papereres, contenidors, una piscina… i moltes coses més!

IMG 0325

 

Ha estat un dia molt emocionant perquè ens hem sentit com arquitectes de veritat.

IMG 0328

Si voleu veure la nostra maqueta, la tenim exposada al vestíbul de l’escola.  

IMG 0330